Monday, December 13, 2010

kena TERJAH!!!

1. Adakah anda rasa anda HOT?

owh..sudah semestinya. tersangat2 HOT!.dah seminggu air cond kat ofis ni tak function. mau gua tak HOT?? pfftt!


2. Upload wallpaper anda guna sekarang


3. Cerita about this picture

ok. ini gambar bersama dengan besties terchenta, kak anis & liyana norsam. baru tukar WP ni minggu lepas. motif?? sangat rindu dekat dorang. rindu sangat2.(*_*)


4. Kali terakhir makan pizza

hmm..bulan lepas kalau tak silap. adik aku tapau pizza bawak balik rumah dan dengan baik hatinya bagi 1 slice kat aku. ya. 1 slice je. memang tak puas. T_T


5. Lagu terakhir anda dengar

Di alam fana cinta (Black nyanyi masa konsert Jom Heboh malam tadi).sangat suka lagu ni okay!(^^,)


6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?

ngeteh!


7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

::ELLA::

ni nama panggilan aku kat rumah.bukan aku nak bajet 'ELLA' okay. masa kecik2 dulu aku sangat suka melalak. kecik2 dah gila karaoke. kebetulan time tu 'ELLA' tengah HOT dan meletup2. semua lagu2 'ELLA' aku hafal. masa tu memang aku bajet aku lah ELLA, si ratu rock Malaysia.

::FIZAH::

nama ni aku start guna masa aku form1. bila aku perkenalkan diri aku as FIZAH memang tak ada orang nak pertikaikan sebab tu dah memang nama aku seperti mana yang tertulis dalam IC.

::MOSS::

di sebabkan aku anak PAK MOSS, ada la beberapa orang member yang panggil aku MOSS. biasa la kan. budak2..memang suka btol main nama mak bapak ni.haish!

::FIZZERK::

ni nama panggilan di kalangan geng2 aku kat ssp dulu. nama rock la konon sebab nama fizah terlampau sopan untuk aku. apakah?? kalau kat sekolah masing2 ada nama panggilan yang senior2 bagi. kreatif sungguh!

::PIJOT::

nama ni pulak ada 2,3 orang member masa kat KML dulu yang panggil. (nama ni sangat tak HOT, okay!)

::MEK::

ni pulak gelaran khas dari YANA NORSAM. sejak aku reti kecek kelate terus je dia panggil aku mek. lepas tu ada la lagi 2 ,3 orang pengikut dia yang panggil aku mek jugak. hmm..mek jah!


8. Tag lagi 5 orang

1) MAMA AM

2) HUSNA ADILA

3) AIZUDDIN HANIS

4) APIS

5) haaa..KAMU!! ya. kamu insan terpilih yang sedang membaca ini post!


10. Katakan sesuatu kepada orang nombor 5

haaa..apo laiee..jawab la.hehe(^^,)


11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?

beliau ada hubungan dengan mak ayah beliau, adik beradik beliau, saudara mara beliau, kawan-kawan beliau dan seorang gadis.=)


12. Bagaimana pula dengan nombor 2?

she's a lovely girl.(^_^)


13. Kata-kata cinta pada orang nombor 4?

owh..dia budak bawah umur. tak boleh berchenta lagi okay!


14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:

1) seorang mama yang HOT!!

2) seorang yang artistik. i love her drawings. very much!

3) gila bola. gila MU!

4) dia seorang budak yang baik. kan apis?

5) err..baru nak berkenalan. silakan menjawab okay.hehe


p/s:thanks to miss ona sebab tagged i.peace!(^^,)

4 comments:

AH7 said...

huhu~~ mane taw ni?..sape y bgtaw ni?..

fiza sarawak said...

owh..sudah terang lagi bersuluh.haha

nOor aNIes said...

gmbr k,anis npk separuh jee...mrajukkkka ah camni...heeeee

AH7 said...

huhuhu~~ glory man utd~~ we are top in a league